CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 7, 2011

Adakah ini petanda?

sejak kebelakangan nie.. rse xsdap badan jek.. lesu jek rase... batuk pon xelok2 lagi... semakin menjadi-jadi batuk darah nie.. ubat dh abez makan... ape lagi yer xkne.. aku rse kosong sngat... knape yer... mungkin aku penat kowt.... aku perlukan rehat .. jumaat nie plak ade 2 paper nak kne hadap... harap sngat bleh jwb smua paper.. n dapat naikkn pointer balik... thanx Mohd Syazwan B Adnan coz sentiase bagi i bimbingan even i rse semakin gve up~ u make me feel that i still have someone that can care n protect me.. Thank You Allah sebab kau pertemukan aku dgn dia untuk memberikan kesempatan waktu ini utk dia menjaga aku. Aku doakan semoga dia dipermudahkan segala ape yang dia lakukan, di beri kebahagian dan diberkati kehidupan... thanx jugak kat semua abg2 aku "dak2 15" yang slame nie menjaga aku ketika aku betul2 down, aku sdih, aku gembira.. mereka la keluarga aku. tiada mereka, aku mungkin xjdi serupa manusia... huuu~ thanx mama n abah sebab besarkan aku dgn cara berdikari begini. aku lebih mengenali sebenar- benar dunia ini.. ape pon.. aku sayang kowang semua..

0 comments: