CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 7, 2011

Al-Fatihah buatmu....

3/6/2011 genap la sudah 6tahun pemergian Muhammad Fuzaimi B Taib... hanye tuhan saja yang tahu rindunyer aku pada arwah. 3/6/2011 Jumaat jam 4.30pm aku membawa tenggiling dengan izin Mohd Syazwan B Adnan menziarahi pusara arwah. Sampai disane, sngat sayu kaki melangkah even kurang sihat, aku nikad berjalan setiap lorong2 kecil yang dikelilingi pusara-pusara mereka yang telah meninggal dunia.. Setiap kaki melangkah dan memijak bumi, setiap saat tu jugak la air mata ku melinang.. sampai di pusara arwah, aku memberi salam dan mengemas segala rumput2 di pusaranya.. selesai membersihkan kuburnya.. aku sedekahkn Al-fatihah dan surah Yassin padanya.. selesai segala bacaan hujan turun.. Ya Allah, sesungguhnya kau maha mendengar lagi maha mengetahui.. kau cucri la rahmat keatas rohnye dan tempatkan la dia dikalangan org yang beriman.. Ammin..

0 comments: